loading...
وبگاه هواداران بارسلونا
پیام مدیران سایت



  با عرض سلام خدمت تمام بازدید کنندگان عزیز این وب سعی دارد مکان مناسبی برای طرفداران و دوست داران

 بهترین باشگاه  جهان یعنی بارسلونا باشد.

  

کاربران عزیز در مورد درخواست مسابقات:کاربران می توانند مسابقات بارسلونا،کلیپ های بازیکنان بارسلونا،مستندات و زندگی نامه بازیکانان بارسلونا و ... که می خواهند از طریق نظرات سایت ما را مطلع سازند تا در صورت پیداکردن مطلب مورد نظر در کمتر از یک هفته آن را برای دانلود بگذاریم.

در صورت ذکر منبع کپی برداری از مطالب اشکالی ندارد.

این سایت هر روز آپدیت می شود پس از مطالب دیگر سایت نیز بازدید کنید.

 
آدرس کنونی و اصلی سایت:www.fcbarcelona-fans.rozblog.com

آدرس دیگر سایت:www.f30barcelona-fans.orq.ir

آدرس بعدی سایت:www.fcbarcelona-fans1.rozblog.com


اعتباری بی ادعا همچون معتبر است
باتشکر
علیرضا بازدید : 211 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

بازیکنان تیم، صبح روز یکشنبه با هدف ریکاوری پس از بازی با ختافه تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند، درحالیکه نیم نگاهی به دیدار چهارشنبه شب، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان مقابل اسپارتاک مسکو داشتند. پس از پیروزی در ورزشگاه آلفونسو پرز بازیکنان تیم، یکشنبه صبح در جلسه تمرینی به ریکاوری پرداختند.

در روز چهارشنبه، بارسا نخستین دیدار خود را در این فصل از لیگ قهرمانان، مقابل اسپارتاک مسکو در نیوکمپ انجام می دهد، در جلسه تمرینی روز گذشته بازیکنان تیم از توپ مخصوص این رقابت‌ها استفاده کردند. بازیکنان روز دوشنبه استراحت خواهد کرد و از سه شنبه به تمرینات باز خواهد گشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


غیبت آلبا به دلیل آنفولانزا، الکسیس در حال ریکاوری

یوردی آلبا که دیدار با ختافه را از دست داده بود، همچنان دوره نقاهت بیماری آنفولانزای خود را سپری می کند و در این جلسه تمرینی حضور نداشت. الکسیس سانچز نیز همچنان مشغول ریکاوری می‌باشد و جدا از دیگر بازیکنان تمرین کرد.

علیرضا بازدید : 137 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

مدافع بارسا بدلیل ابتلا به ویروس آنفلونزا در کنار اینیستا و الکسیس به جمع مصدومان تیمش پیوست، اما کاپیتان تیم پس از رهایی از آسیب دیدگی اخیر - شکستگی استخوان گونه - به جمع آبی و اناری پوشان پیوسته است. تیتو ویلانووا برای بازی امشب تیمش مقابل ختافه در چهارمین هفته لالیگا، 19 بازیکن ( 17 تن از تیم اصلی به اضافه تیو و دلوفئو از تیم ب) را فرخوانده است.

یوردی آلبا به دلیل ابتلا به ویروس آنفلولانزا تمرین امروز تیم پیش از سفر به ختافه را از دست داد، بنابر این در تدابیر سرمربی برای استادیوم آلفونسو پرز نقشی نخواهد داشت. آندرس اینیستا نیز بخاطر کشیدگی همسترینگ در بازی مقابل گرجستان به لیست مصدومان پیوسته است. علاوه بر این 2 بازیکن، الکسیس سانچز هم که صبح امروز به صورت انفرادی تمرین می کرد، بدلیل پارگی ماهیچه قادر به همراهی تیم در این سفر نخواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بازگشت پویول

درحالیکه بازیکنان کلیدی بارسا برای بازی پیش رو مصدوم هستند، دریافت مجوز پزشکی کاپیتان پویول برای دیدار امشب مقابل ختافه، که پیش از این بدلیل شکستگی استخوان گونه در مصاف با اوساسونا دچار آسیب دیدگی شده بود، خبر خوبی برای هوادارن محسوب می شود. وی یکی از 21 نفر حاضر در تمرینات صبح روز گذشته تیم در زمین سیوتات اسپورتیوا بود، اما همچنان باید از ماسک مخصوص برای صورتش استفاده کند. بجز آندری فونتاس و جاناتان دوس سانتوس، تمام 17 بازیکن حاضر از تیم اصلی به اضافه تیو و دلوفئو از بارسا ب راهی استادیوم آلفونسو پرز می‌شوند.

علیرضا بازدید : 162 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

این دو بازیکن آرژانتینی به همراه سایر ملی پوشان پس از بازگشت از بازیهای ملی به تیم پیوستند. اما الکسیس سانچز به دلیل پارگی جزئی عضله قادر به تمرین نبود.

همه ی 18 بازیکن بین المللی به همراه زوج آرژانتینی - لئو مسی و خاویر ماسکرانو - بعد از این اردو که بیش از 10 روز به طول انجامید، در حال حاضر در باشگاه به سر می برند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


الکسیس سانچز شیلیایی آخرین بازیکنی بود که به تیم بازگشت. مسی و ماسکرانو به طور معمول با بقیه تیم در جلسه تمرینی بعدازظهر پنج شنبه در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند. اما الکسیس سانچز به دنبال پارگی جزئی عضله ران چپ، که درست پیش از تمرین تشخیص داده شد، غایب بود .

علیرضا بازدید : 154 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

هر دو بازیکن بارسا 90 دقیقه کامل در استادیو ناسیونال شهر لیما در زمین حضور داشتند. با کسب یک امتیاز از تساوی بدست آمده، آرژانتین همچنان با 14 امتیاز به صدر جدول گروه خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی تکیه زده است. لئو مسی برای شکستن سد دفاعی مستحکم پرو که توسط کارلوس زامبرانو هدایت می شد، تلاش زیادی انجام داد.

لئو مسی و خاویر ماسکرانو، هر دو از ابتدا در ترکیب آرژانتین در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی در برابر پرو، در لیما به میدان رفتند و با یک امتیازی که در این بازی درگیرانه و نفس گیر کسب کردند، تیم آلخاندرو سابيا را در صدر گروه مقدماتی خود نگه داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تنها یک دقیقه پس از شروع بازی، میزبان یک فرصت طلایی را از دست داد؛ در این لحظه کلودیو پیزارو یک ضربه پنالتی را به هدر داد. لئو مسی با یارگیری شدید کارلوس زامبرانو تقریبا از کار افتاده بود و در واقع بهترین بازیکن جهان نمی توانست کاری از پیش ببرد. زامبرانو در دقیقه 21 زهرش را ریخت و با گشودن دروازه آرژانتین کار خود را تکمیل کرد، هر چند که این گل 15 دقیقه بعد توسط هیگواین پاسخ داده شد.

علیرضا بازدید : 157 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

تیم تیتو ویلانووا بعد از توقف بازی های ملی، تقریبا به قدرت کامل بازگشته است. بازیکنان ملی اسپانیا و آدریانو، آلوز و سانگ، امروز عصر با تیم تمرین کردند. جوردی آلبا و اینیستا جلسه تمرین را از دست دادند. بازیکنان بارسا ب، تیو و اویر نیز همراه با تیم اول تمرین کردند. مسی، ماسکرانو و الکسیس، امروز وارد بارسلونا شدند.

تیم تیتو ویلانووا بعد از توقف بازی های ملی تقریبا به قدرت کامل بازگشته است. این چهارشنبه، تیم اول همراه با بازیکنان ملی پوش اسپانیایی بارسا - والدس، پیکه، ژاوی، سرجیو بوسکتس، پدرو و ویا -، ملی پوشان زیر 21 سال اسپانیا - مونتویا و بارترا -، برزیلی ها - آدریانو و دنی آلوز -، ملی پوش کامرونی، الکس سانگ و بازیکنان بارسا ب، تیو و اویر تمرین کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جوردی آلبا، که آنفولانزا دارد و اینیستا که دچار آسیب عضلانی شده است، جلسه تمرین امروز را از دست دادند.

علیرضا بازدید : 145 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

پنج بازیکن حاضر تیم اصلی بارسا، شامل پویول، فونتاس، تیاگو، دوس سانتوس و پینتو عصر روز گذشته و در غیاب ملی پوشان به تمرین پرداختند. چند تن از بازیکنان بارسا ب به نام های کوئین تیلا، بانوز، دونگو، پاتریک، میگوئل آنخل، خوان آنخل، گوستاوو و اسپینوزا نیز در این تمرین شرکت کردند.

بازیکنان حاضر تیم اصلی، بعد از ظهر روز گذشته پس از پشت سرگذاشتن سه روز تعطیلی و در غیاب ملی پوشان تمرینات خود را دوباره از سر گرفتند. پویول، فونتاس، جاناتان دوس سانتوس و پینتو که 5 بازیکن حاضر تیم می باشند، عصر روز گذشته در زمین سیوتات اسپورتیوای خوان گمپر به تمرین پرداختند. تعدادی از بازیکنان بارسا ب، شامل کوئین تیلا، بانوز، دونگو، پاتریک، میگوئل آنخل، خوان آنخل، گوستاوو و اسپینوزا نیز همراه تیم اصلی در این جلسه حضور داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ملی پوشان از چهارشنبه به تمرین تیم ملحق می شوند

تمرین چهارشنبه، بعد از ظهر و در ساعت 19:00 برگزار خواهد شد. اکثر ملی پوشان بارسا در این تمرین به تیم ملحق خواهند شد به استثنای بازیکنان اهل امریکای جنوبی که یک روز دیرتر یعنی پنج شنبه به تمرینات اضافه می شوند.

علیرضا بازدید : 152 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

تیتو ویلانووا درحالیکه اکثر بازیکنان خود را به جهت حضور در دیدارهای ملی در اختیار ندارد، در حال آماده سازی تیم برای چهارمین بازی لالیگا می باشد.

کادر فنی تیم با همکاری یکدیگر برنامه تمرینی این هفته را مشخص کردند. بعد از کسب 3 پیروزی از 3 دیدار، بارسا در چهارمین هفته لالیگا به مصاف ختافه خواهد رفت که این بازی شنبه 15 سپتامبر برگزار می شود. در طول چند روز آینده ملی پوشان بارسا پس از انجام بازی های ملی به مرور به باشگاه ملحق می شوند.


به جز 4 بازیکن بارسا ب که در اردوی تیم زیر 21 سال اسپانیا حضور دارند، 17 بازیکن از تیم اصلی بارسا نیز درگیر بازی های ملی هستند و تمرینات این هفته براساس برنامه زیر برگزار خواهد شد که با تمرین روز یکشنبه پس از سفر به مادرید برای بازی با ختافه به پایان خواهد رسید.

علیرضا بازدید : 153 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

تیتو ویلانووا صبح دیروز، بار دیگر هدایت تیم در تمرینات را پس از بازگشت از انجمن مربیان نخبه یوفا به عهده گرفت. هر پنج بازیکن تیم اول به همراه سه تن از بازیکنان بارسا ب - بانوز، رولون و سانابریا - در تمرین حاضر شدند.

ویلانووا صبح جمعه برای آخرین جلسه تمرینی هفته با 17 غایب در تیمش، در سیوتات اسپورتیوا حضور داشت. او که چهارشنبه و پنج شنبه را به نیون سفر کرده بود، بازیکنانش را از ساکریستن بازپس گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ویلانووا با پنج بازیکن تیم اول که در اردوهای ملی حضور ندارند، کار خود را پیش برد؛ پویول، تیاگو، پینتو، فونتاس و دوس سانتوس و در این تمرین چند بازیکن بارسا ب، که تیمشان به گوادلاخارا سفر کرده است، آنها را همراهی می کردند؛ بانوز (دروازه بان)، تونی سانابریا (هافبک) و ماکسی رولون (مهاجم).

علیرضا بازدید : 177 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

پنج تن از بازیکنان تیم اصلی در روز پنجشنبه بار دیگر زیر نظر ساکریستن به تمرین پرداختند. به دلیل حضور تیتو ویلانووا در همایش مربیان یوفا، سرمربی بارسا ب هدایت جلسه تمرینی را در دست گرفت.

جلسه تمرینی ماقبل آخر این هفته بارسا در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر برگزار شد. مانند تمرین روز چهارشنبه، پنج بازیکن بارسا که در اردو تیم های ملی خود حضور ندارند (پویول، پینتو، دوس سانتوس، فونتاس و تیاگو) به همراه تیم بارسا ب به تمرین پرداختند. کارلس پویول در بخشهایی از این جلسه تمرینی از ماسک محافظ استفاده کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ساکریستن، سرمربی بارسا ب، به دلیل حضور تیتو ویلانووا در روز دوم نشست مربیان یوفا، هدایت تیم در تمرین را بر عهده گرفت. تیتو صبح روز جمعه بازگشت و در آخرین جلسه تمرینی هفته نیز حضور داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن بارسلونا کیست؟
    لباس فصل2011-2012 بارسا

    جدیدترین آلبوم های سایت

    ..:: جدیدترین آلبوم های خارجی ::..

    Selena Gomez

    Dance Again

    مجموعه گل های برتر و منتخب لیونل مسی از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱
    بازیهای بارسا
    بازی بعدی
    یکشنبه، 1 مهر 1391
    لالیگا | هفته پنجم

    بارسلونا
    VS
    خرانادا
    ورزشگاه: نیوکمپ
    ساعت 00:30 (به وقت ایران)



    آخرین بازی
    چهارشنبه، 29 شهریور 1391
    دور گروهی | لیگ قهرمانان

    بارسلونا
    2-3
    اسپارتاک مسکو
    گلها: تیو، مسی (2)
    دانلود 10 گل برتر مسی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 5,283
  • بازدید کلی : 103,055
  • مستند 50 گل برتر تاریخ بارسلونا
    مراسم توپ طلای فیفا2011