loading...
وبگاه هواداران بارسلونا
پیام مدیران سایت



  با عرض سلام خدمت تمام بازدید کنندگان عزیز این وب سعی دارد مکان مناسبی برای طرفداران و دوست داران

 بهترین باشگاه  جهان یعنی بارسلونا باشد.

  

کاربران عزیز در مورد درخواست مسابقات:کاربران می توانند مسابقات بارسلونا،کلیپ های بازیکنان بارسلونا،مستندات و زندگی نامه بازیکانان بارسلونا و ... که می خواهند از طریق نظرات سایت ما را مطلع سازند تا در صورت پیداکردن مطلب مورد نظر در کمتر از یک هفته آن را برای دانلود بگذاریم.

در صورت ذکر منبع کپی برداری از مطالب اشکالی ندارد.

این سایت هر روز آپدیت می شود پس از مطالب دیگر سایت نیز بازدید کنید.

 
آدرس کنونی و اصلی سایت:www.fcbarcelona-fans.rozblog.com

آدرس دیگر سایت:www.f30barcelona-fans.orq.ir

آدرس بعدی سایت:www.fcbarcelona-fans1.rozblog.com


اعتباری بی ادعا همچون معتبر است
باتشکر
علیرضا بازدید : 285 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

مدافع بارسا در حالی که هفت دقیقه از دیدار با اسپارتاک مسکو می گذشت، به دلیل پیچ خوردگی پای چپ از زمین بیرون رفت و حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود. قبل از بازی دیشب، تیتو ویلانووا از این مدافع کاتالان، بیشتر از هر بازیکن دیگر در زمین استفاده کرده بود.

جرارد پیکه به دلیل مصدومیت خود، پس از مدت اندکی که از شروع بازی با اسپارتاک می گذشت، دو تا سه هفته مصدوم خواهد بود. خدمات پزشکی باشگاه اعلام کرد که پیکه دچار پیچ خوردگی در پای چپ خود شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


وی در بازی دیشب در حالی آسیب دید که در دقیقه هفتم برای سرزنی در کرنر بارسا به جلو رفته بود. پس از آن، این مدافع مرکزی نمی توانست به بازی ادامه بدهد و علیرغم تلاش خود برای حضور در ادامه بازی، دو دقیقه بعد از زمین مسابقه خارج شد. الکس سانگ کامرونی جای او را در دفاع مرکزی پر کرد.

علیرضا بازدید : 333 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

این بازیکن آرژانتینی در مصاحبه ای با مجله اسپانیایی دیپورتس، از آرزوهایش در فصل جدید با وجود جابه جایی گواردیولا و ویلانووا و شروع کارش در لیگ قهرمانان گفت.

لئو مسی در گفت و گو با انریکه، خبرنگار دیپورتس، گفت: «من مثل همیشه مشتاق هستم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بارسلونای جوزپ گواردیولا

هنگامی که از او درباره بهترین و موفق ترین مربی تاریخ باشگاه سوال شد، مسی در جواب گفت: «گواردیولا همه چیز را تغییر داد. دو سالی بود که هیچ جامی کسب نکرده بودیم. جو بین بازیکنان خوب نبود و همه به نوعی ناراحت بودند. هوش سرشار او باعث شد آمادگی ما علاوه بر جسمی، روحی نیز باشد».

علیرضا بازدید : 209 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

آزمایشات پزشکی تایید کرد که رباط صلیبی زانوی چپ کاپیتان دچار کشیدگی شده است و این بازیکن چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

پویول در نیمه دوم بازی شنبه شب مقابل ختافه، به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پویول حداقل پنج بازی را از دست خواهد داد

اگر مدت بهبودی کاپیتان بارسا چهار هفته به طول انجامد، وی دیدار برابر تیم های اسپارتاک مسکو، خرانادا، سویا، بنفیکا و رئال مادرید را از دست خواهد خواهد داد. اما اگر مصدومیت پویول تا شش هفته طول بکشد، او در بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا نیز غایب خواهد بود.

علیرضا بازدید : 201 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

با وجود مصدومیت بازیکنانی مانند اینیستا، الکسیس و یوردی آلبا بارسا به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت.

تیتو ویلانووا / رورا

اینیستا، آلبا، الکسیس، آلوز، ماسکرانو، مسی(با اینکه دو بازیکن آرژانتینی در نیمه دوم دقایقی بازی کردند)، هیچ یک در بازی دیشب در ترکیب ابتدایی تیم قرار نداشتند. سه بازیکن اول بدلیل مصدومیت در دسترس مربی تیم نبودند و دو بازیکن دیگر هم تنها دوبار قبل از این بازی با تیم تمرین کرده بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مسابقاتی که بعد از بازیهای ملی برگزار می شود، همیشه برای بارسا مشکل ساز و پیچیده بوده است و حقیقیت آن است که بارسا باید بازی با ختافه را با احتیاط و مراقبت روحی و روانی بیشتری آغاز می کرد.

علیرضا بازدید : 145 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (1)

رباط صلیبی زانوی چپ کاپیتان بارسلونا، دچار کشیدگی شده است. تست های پزشکی که قرار است بر روی او انجام شود، میزان دقیق آسیب دیدگی او را مشخص خواهد کرد.ویلانووا در اين مورد گفت: «وقتی بازیکن مهمی مثل او را از دست بدهی همیشه دردسرساز خواهد بود. پويول وزنه بسیار سنگینی برای تیم محسوب می شود. خوشبختانه به زودی او به جمع ما برخواهد گشت».

کارلوس پویول یکی از مهره های بزرگ تیتو ویلانووا در ترکیب بازی شب گذشته مقابل ختافه بود. اما در دقیقه 53 بازی، کاپیتان بارسا با بارادا از تیم حریف برخورد کرد و این جریان منجر به مصدومیت و خروج بازیکن آبی و اناری از زمین مسابقه شد. بر اساس تستهای اولیه رباط صلیبی زانوی چپ او دچار کشیدگی شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این بازیکن، برای 4 الی 6 هفته خانه نشین خواهد بود. پویول امروز تحت آزمایشات بیشتری قرار گرفت تا میزان دقیق آسیب دیدگی او تعیین شود. ویلانووا در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی در مورد این موضوع گفت: «ما از نظر تعداد مهره های خود، در پست دفاع وسط از قبل دچار مشکل بودیم. وقتی بازیکن مهمی مثل او را از دست بدهی، قطعا دچار دردسر خواهی شد. ما می دانیم حضور پویول در زمین تا چه اندازه برای تیم تاثیرگذار است. او در طول مسابقه نمایش خوبی داشت و همیشه وزنه سنگینی برای تیم محسوب می شود. خوشبختانه به زودی به جمع ما برخواهد گشت».

علیرضا بازدید : 150 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

این مهاجم بارسا بازی مقابل کلمبیا برای شیلی را با احساس ناراحتی در ران پای چپش به پایان رساند و بازی روز شنبه مقابل ختافه را از دست خواهد داد.

با توجه به اعلام گروه پزشکی باشگاه و آزمایش های انجام شده در روز 5شنبه، پارگی کوچکی در ماهیچه ران چپش ایجاد شده که به همین خاطر بازی روز شنبه لیگ مقابل ختافه را از دست خواهد داد. روند بهبود او در روز های آینده حضور وی را در بازی های دیگر تعیین می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


الکسیس به عنوان غایبی دیگر در بازی روز شنبه به آندرس اینیستا پیوست. اینیستا که پس از حضور در بازی ملی اسپانیا در هفته گذشته دچار آسیب دیدگی در ران پای راستش شده است، به مدت 10 تا 15 روز از میادین دور خواهد بود.

علیرضا بازدید : 162 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

این دو بازیکن آرژانتینی به همراه سایر ملی پوشان پس از بازگشت از بازیهای ملی به تیم پیوستند. اما الکسیس سانچز به دلیل پارگی جزئی عضله قادر به تمرین نبود.

همه ی 18 بازیکن بین المللی به همراه زوج آرژانتینی - لئو مسی و خاویر ماسکرانو - بعد از این اردو که بیش از 10 روز به طول انجامید، در حال حاضر در باشگاه به سر می برند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


الکسیس سانچز شیلیایی آخرین بازیکنی بود که به تیم بازگشت. مسی و ماسکرانو به طور معمول با بقیه تیم در جلسه تمرینی بعدازظهر پنج شنبه در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند. اما الکسیس سانچز به دنبال پارگی جزئی عضله ران چپ، که درست پیش از تمرین تشخیص داده شد، غایب بود .

علیرضا بازدید : 147 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

هافبک بارسا در دیدار اسپانیا – گرجستان، از ناحیه پای راست خود دچار کشیدگی شده و بازی خارج از خانه بارسا مقابل ختافه را از دست خواهد داد. جوردی آلبا نیز که دچار بیماری آنفولانزا شده است، در تمرین بعد از ظهر روز گذشته غایب بود.

خدمات پزشکی اف سی بارسلونا اعلام کرد که آندرس اینیستا دچار کشیدگی در پای راست خود شده است. این هافبک بارسا پس از بازگشت از تیم ملی اسپانیا و حضور دو دو بازی ملی این تیم، 10 تا 15 روز از میادین دور خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


همچنین یوردی آلبا نیز دچار بیماری آنفولانزا شده است و در روز جمعه آزمایشات بیشتری را پشت سر خواهد گذاشت. این بازیکن در روز چهارشنبه از اردوی تیم ملی اسپانیا بازگشته بود.

علیرضا بازدید : 181 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)


اریک سیلواین آبیدال، مرد فرانسوی نیوکمپ، در تاریخ 11 سپتامبر 1979 در شهر لیون به دنیا آمد و اکنون در سن 32 سالگی با پشت سر گذاشتن یک بیماری دشوار، همچنان تلاش می‌کند و چشم‌های زیادی را به حضور دوباره در میادین امیدوار کرده است.

آبیدال در 20 سالگی به تیم لیون دو شره - یکی از تیم‌های دسته 2 فرانسه - پیوست و سپس در موناکو، لیل و در نهایت لیون بازی کرد. او که تقریبا زندگی فوتبالی‌اش را در لیون و بارسلونا گذرانده است، تا کنون موفق به کسب 22 عنوان با این دو تیم شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آبیدال ذاتاً یک مدافع چپ محسوب می‌شود، اما به دلیل قد مناسبش، گاها در پست دفاع مرکزی نیز بازی کرده است. قدرت ساق‌های او باعث اجرای خوب حرکات تاکتیکی در زمین و حتی دوندگی 90 دقیقه‌ای می شود که مهاجمین حریف را به زانو در می آورد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن بارسلونا کیست؟
    لباس فصل2011-2012 بارسا

    جدیدترین آلبوم های سایت

    ..:: جدیدترین آلبوم های خارجی ::..

    Selena Gomez

    Dance Again

    مجموعه گل های برتر و منتخب لیونل مسی از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱
    بازیهای بارسا
    بازی بعدی
    یکشنبه، 1 مهر 1391
    لالیگا | هفته پنجم

    بارسلونا
    VS
    خرانادا
    ورزشگاه: نیوکمپ
    ساعت 00:30 (به وقت ایران)



    آخرین بازی
    چهارشنبه، 29 شهریور 1391
    دور گروهی | لیگ قهرمانان

    بارسلونا
    2-3
    اسپارتاک مسکو
    گلها: تیو، مسی (2)
    دانلود 10 گل برتر مسی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 5,305
  • بازدید کلی : 103,077
  • مستند 50 گل برتر تاریخ بارسلونا
    مراسم توپ طلای فیفا2011