loading...
وبگاه هواداران بارسلونا
پیام مدیران سایت



  با عرض سلام خدمت تمام بازدید کنندگان عزیز این وب سعی دارد مکان مناسبی برای طرفداران و دوست داران

 بهترین باشگاه  جهان یعنی بارسلونا باشد.

  

کاربران عزیز در مورد درخواست مسابقات:کاربران می توانند مسابقات بارسلونا،کلیپ های بازیکنان بارسلونا،مستندات و زندگی نامه بازیکانان بارسلونا و ... که می خواهند از طریق نظرات سایت ما را مطلع سازند تا در صورت پیداکردن مطلب مورد نظر در کمتر از یک هفته آن را برای دانلود بگذاریم.

در صورت ذکر منبع کپی برداری از مطالب اشکالی ندارد.

این سایت هر روز آپدیت می شود پس از مطالب دیگر سایت نیز بازدید کنید.

 
آدرس کنونی و اصلی سایت:www.fcbarcelona-fans.rozblog.com

آدرس دیگر سایت:www.f30barcelona-fans.orq.ir

آدرس بعدی سایت:www.fcbarcelona-fans1.rozblog.com


اعتباری بی ادعا همچون معتبر است
باتشکر
علیرضا بازدید : 157 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش از برگزاری دور بعدی بازی‌های ملی، آبی و اناری پوشان 3 بازی خارج از خانه مقابل ختافه و سویا در لالیگا و بنفیکا در لیگ قهرمانان خواهند داشت. آنها همچنین سه بازی خانگی مقابل خراندا، مادرید و اسپارتاک مسکو برگزار خواهند کرد. تعطیلات بعدی لالیگا برای برگزاری دیدارهای ملی، 12 اکتبر خواهد بود.

بارسا در فاصله میان وقفه‌ بازی‌های ملی، 6 بازی انجام خواهد داد که 4 مسابقه آن در لالیگا و 2 بازي ديگر آن در لیگ قهرمانان خواهد بود. آخرین میدان بارسا قبل از تعطیلی لالیگا مقابل رئال مادرید برگزار می شود، که در واقع اولین الکلاسیکوی فصل 2012/13 دو تیم محسوب می شود. تیتو ویلانووا و یارانش برنامه بسیار فشرده ای در فاصله این دو تعطیلی خواهند داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


حریفان دشوار در لالیگا

هیچ یک از 6 بازی آینده بارسا در لالیگا ساده نیست. آبی و اناری پوشان امروز، 15 سپتامبر در ورزشگاه آلفونسو پرز به مصاف ختافه خواهند رفت. این تیم مادریدی که فصل گذشته برای بارسا خطر ساز بود، در این فصل هم موفق به شکست رئال مادرید شده است. رقیب بعدی بارسا خرانادا می‌باشد، که تا اینجای فصل فقط 1 امتیاز کسب کرده است. بدون شک این تیم در نیوکمپ با چنگ و دندان تلاش خواهد کرد تا امتیازات خود را تا 2 برابر افزایش دهد، بارسا و خرانادا در 22 سپتامبر به مصاف هم خواهند رفت. پس از خرانادا، آبی و اناری پوشان برای رویارویی با سویا به رامون سانچز پیزخوان سفر خواهند کرد. سویا همیشه مکان دشواری برای یاران بارسا بوده است و بدون شک مصاف با این تیم در 30 سپتامبر، برای آبی و اناری پوشان بسیار پیچیده و دردسرساز خواهد بود. آخرین بازی بارسا در لالیگا قبل از آغاز دور جدید بازی‌های ملی، 7 اکتبر و در نیوکمپ برگزار خواهد شد. در این تاریخ اولین الکلاسیکوی فصل 2012/13 به میزبانی کاتالانها در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

علیرضا بازدید : 150 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

این مهاجم بارسا بازی مقابل کلمبیا برای شیلی را با احساس ناراحتی در ران پای چپش به پایان رساند و بازی روز شنبه مقابل ختافه را از دست خواهد داد.

با توجه به اعلام گروه پزشکی باشگاه و آزمایش های انجام شده در روز 5شنبه، پارگی کوچکی در ماهیچه ران چپش ایجاد شده که به همین خاطر بازی روز شنبه لیگ مقابل ختافه را از دست خواهد داد. روند بهبود او در روز های آینده حضور وی را در بازی های دیگر تعیین می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


الکسیس به عنوان غایبی دیگر در بازی روز شنبه به آندرس اینیستا پیوست. اینیستا که پس از حضور در بازی ملی اسپانیا در هفته گذشته دچار آسیب دیدگی در ران پای راستش شده است، به مدت 10 تا 15 روز از میادین دور خواهد بود.

علیرضا بازدید : 487 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 

لیونل مسی بدون شک یکی از آماده ترین بازیکنان کنونی فوتبال و یکی از ستاره های فراموش نشدنی

 

تاریخ فوتبال محسوب می شود.بازی چشم نواز او به دل هر علاقمند به فوتبال مب نشیند.گلهای زیبا و

 

دیدنی هم از این بازیکن کم دیده نشده و برخی از گلهای او هم تداعی کننده یاد و خاطره مارادونا ستاره

 

آرژانتین بوده است.در این کلیپ که برای شما عزیزان تهیه شده است ۱۰ گل برتر لیونل مسی از ابتدای

 

دوران بازیکنی تا حال را برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم.از جمله گلهای دیدنی او گل معروف مسی به

 

تیم ختافه می باشد . همچنین گل استثنائی لیونل مسی که با یک ضربه چیپ با پیراهن تیم ملی

 

آرژانتین به تیم مکزیک زد از جمله گلهای فراموش نشدنی او محسوب می شود.۱۰ گل زیبای این ستاره

 

تیم بارسلونا را می توانید در این قسمت دانلود کنید.                                                                    

 

 

 

 

 

 

دانلود کلیپ 10 گل برتر لیونل مسی در دوران بازیکنی 

 

منبع:وبگاه هواداران بارسلونا

علیرضا بازدید : 162 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

این دو بازیکن آرژانتینی به همراه سایر ملی پوشان پس از بازگشت از بازیهای ملی به تیم پیوستند. اما الکسیس سانچز به دلیل پارگی جزئی عضله قادر به تمرین نبود.

همه ی 18 بازیکن بین المللی به همراه زوج آرژانتینی - لئو مسی و خاویر ماسکرانو - بعد از این اردو که بیش از 10 روز به طول انجامید، در حال حاضر در باشگاه به سر می برند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


الکسیس سانچز شیلیایی آخرین بازیکنی بود که به تیم بازگشت. مسی و ماسکرانو به طور معمول با بقیه تیم در جلسه تمرینی بعدازظهر پنج شنبه در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند. اما الکسیس سانچز به دنبال پارگی جزئی عضله ران چپ، که درست پیش از تمرین تشخیص داده شد، غایب بود .

علیرضا بازدید : 136 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

مهاجم بارسا پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدتش با ابراز احساس خوب خود ناشی از چند دقیقه بازی در یک رقابت رسمی فوتبال، اشتیاق فراوانش را برای کمک به تیم در طول این فصل نشان داد. ویا اظهار داشت: «بازی در خانه ختافه یکی از دشوارترین بازی های این فصل است، ما فصل گذشته در کولوزیوم مغلوب شدیم».

داوید ویا بار دیگر می تواند همانند یک فوتبالیست حرفه ای در رقابت ها حاضر شود. مهاجم بارسا پس از هشت ماه دوری از میادین، به تازگی در رقابت های رسمی برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. ویا امروز در طول کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: «من احساس خوبی دارم. بالاخره بعد از مدت ها به شرایط طبیعی برگشته ام... به تیم فرا خوانده شده ام، آماده بازی کردن هستم و دقایقی نیز در زمین حضور پیدا کردم». مهاجم اسپانیایی همچنین تاکید کرد که: «برای کمک به تیم در راه کسب موفقیت در طول این فصل بسیار مشتاق است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آمادگی کامل برای شرکت در رقابت ها؛ مستلزم زمان

با وجود اینکه ال گواخه بطور کامل دوران نقاهت بعد از شکستگی استخوان درشت نی خود را پشت سر گذاشته است، برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم عجله ای ندارد. ویا اظهار داشت: «من به زمان بیشتری نیاز دارم، من ماه ها در حال ریکاوری بودم و حدود 8 ماه است که در مسابقه ای شرکت نکرده ام. بازگشت به فرم ایده آل مستلزم سپری شدن زمان است. من باید صبور باشم چرا که اگر در کارها عجله کنم، نمی توانم به تیم کمک کنم. من تقریبا تمام فصل گذشته را از دست دادم، اما اهمیتی ندارد زیرا برای بازگشت به سختی تلاش کرده ام».

علیرضا بازدید : 154 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

هر دو بازیکن بارسا 90 دقیقه کامل در استادیو ناسیونال شهر لیما در زمین حضور داشتند. با کسب یک امتیاز از تساوی بدست آمده، آرژانتین همچنان با 14 امتیاز به صدر جدول گروه خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی تکیه زده است. لئو مسی برای شکستن سد دفاعی مستحکم پرو که توسط کارلوس زامبرانو هدایت می شد، تلاش زیادی انجام داد.

لئو مسی و خاویر ماسکرانو، هر دو از ابتدا در ترکیب آرژانتین در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی در برابر پرو، در لیما به میدان رفتند و با یک امتیازی که در این بازی درگیرانه و نفس گیر کسب کردند، تیم آلخاندرو سابيا را در صدر گروه مقدماتی خود نگه داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تنها یک دقیقه پس از شروع بازی، میزبان یک فرصت طلایی را از دست داد؛ در این لحظه کلودیو پیزارو یک ضربه پنالتی را به هدر داد. لئو مسی با یارگیری شدید کارلوس زامبرانو تقریبا از کار افتاده بود و در واقع بهترین بازیکن جهان نمی توانست کاری از پیش ببرد. زامبرانو در دقیقه 21 زهرش را ریخت و با گشودن دروازه آرژانتین کار خود را تکمیل کرد، هر چند که این گل 15 دقیقه بعد توسط هیگواین پاسخ داده شد.

علیرضا بازدید : 157 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

تیم تیتو ویلانووا بعد از توقف بازی های ملی، تقریبا به قدرت کامل بازگشته است. بازیکنان ملی اسپانیا و آدریانو، آلوز و سانگ، امروز عصر با تیم تمرین کردند. جوردی آلبا و اینیستا جلسه تمرین را از دست دادند. بازیکنان بارسا ب، تیو و اویر نیز همراه با تیم اول تمرین کردند. مسی، ماسکرانو و الکسیس، امروز وارد بارسلونا شدند.

تیم تیتو ویلانووا بعد از توقف بازی های ملی تقریبا به قدرت کامل بازگشته است. این چهارشنبه، تیم اول همراه با بازیکنان ملی پوش اسپانیایی بارسا - والدس، پیکه، ژاوی، سرجیو بوسکتس، پدرو و ویا -، ملی پوشان زیر 21 سال اسپانیا - مونتویا و بارترا -، برزیلی ها - آدریانو و دنی آلوز -، ملی پوش کامرونی، الکس سانگ و بازیکنان بارسا ب، تیو و اویر تمرین کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جوردی آلبا، که آنفولانزا دارد و اینیستا که دچار آسیب عضلانی شده است، جلسه تمرین امروز را از دست دادند.

علیرضا بازدید : 147 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

هافبک بارسا در دیدار اسپانیا – گرجستان، از ناحیه پای راست خود دچار کشیدگی شده و بازی خارج از خانه بارسا مقابل ختافه را از دست خواهد داد. جوردی آلبا نیز که دچار بیماری آنفولانزا شده است، در تمرین بعد از ظهر روز گذشته غایب بود.

خدمات پزشکی اف سی بارسلونا اعلام کرد که آندرس اینیستا دچار کشیدگی در پای راست خود شده است. این هافبک بارسا پس از بازگشت از تیم ملی اسپانیا و حضور دو دو بازی ملی این تیم، 10 تا 15 روز از میادین دور خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


همچنین یوردی آلبا نیز دچار بیماری آنفولانزا شده است و در روز جمعه آزمایشات بیشتری را پشت سر خواهد گذاشت. این بازیکن در روز چهارشنبه از اردوی تیم ملی اسپانیا بازگشته بود.

علیرضا بازدید : 166 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

تیم ملی اسپانیا در اولین بازی مقدماتی خود برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، با در اختیار داشتن 5 بازیکن آبی و اناری پوش در ترکیب اولیه خود، موفق به شکست گرجستان شد. سوالدادو در دقیقه 86 بازی پس از همکاری عالی پدرو و سسک موفق به گشودن دروازه گرجستان شد. شیلی در ورزشگاه سانتیگو با حضور الکسیس سانچز با نتیجه 1-3 مغلوب کلمبیا گرديد.

مردان دل بوسکه برای گرفتن 3 امتیاز اولین بازی خود در مرحله مقدماتی کسب جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، تلاش زیادی کردند. آنها علیرغم اینکه در اکثر دقایق بازی حاکم میدان بودند، برای گشودن دروازه گرجستان کار بسیار دشواری داشتند، اما سولدادو روی پاس ارسالی سسک در دقیقه 86 بازی موفق به گلزنی شد و سه امتیاز شیرین برای اسپانیا به ارمغان آورد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پنج بارسایی در ترکیب اولیه اسپانیا

پیکه، سرجیو بوسكتس، اینیستا، ژاوی و يوردی آلبا، 5 آبی و اناری پوشی بودند که شب گذشته در ترکیب اولیه دل بوسکه برای اسپانیا به میدان رفتند. ژاوی و اینیستا طبق معمول در تمامی حملات تیم اسپانیا نقش بارزی داشتند، اما حملات دو مغز متفکر بارسا در برابر دفاع نفوذ ناپذیر گرجستان، ناکام ماند. در نیمه اول بازی، براساس خلاقیت ژوای دو فرصت مسلم گلزنی برای اسپانیا شکل گرفت؛ یکی در دقیقه 27 مسابقه بود که سیلوا را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه بازیکن منچستر سیتی به تیرک دروازه برخورد کرد. دقایقی بعد هم سولدادو توسط ژاوی صاحب موقعیت شد، که لوریا مانع از باز شدن دروازه شد.

علیرضا بازدید : 145 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

پنج بازیکن حاضر تیم اصلی بارسا، شامل پویول، فونتاس، تیاگو، دوس سانتوس و پینتو عصر روز گذشته و در غیاب ملی پوشان به تمرین پرداختند. چند تن از بازیکنان بارسا ب به نام های کوئین تیلا، بانوز، دونگو، پاتریک، میگوئل آنخل، خوان آنخل، گوستاوو و اسپینوزا نیز در این تمرین شرکت کردند.

بازیکنان حاضر تیم اصلی، بعد از ظهر روز گذشته پس از پشت سرگذاشتن سه روز تعطیلی و در غیاب ملی پوشان تمرینات خود را دوباره از سر گرفتند. پویول، فونتاس، جاناتان دوس سانتوس و پینتو که 5 بازیکن حاضر تیم می باشند، عصر روز گذشته در زمین سیوتات اسپورتیوای خوان گمپر به تمرین پرداختند. تعدادی از بازیکنان بارسا ب، شامل کوئین تیلا، بانوز، دونگو، پاتریک، میگوئل آنخل، خوان آنخل، گوستاوو و اسپینوزا نیز همراه تیم اصلی در این جلسه حضور داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ملی پوشان از چهارشنبه به تمرین تیم ملحق می شوند

تمرین چهارشنبه، بعد از ظهر و در ساعت 19:00 برگزار خواهد شد. اکثر ملی پوشان بارسا در این تمرین به تیم ملحق خواهند شد به استثنای بازیکنان اهل امریکای جنوبی که یک روز دیرتر یعنی پنج شنبه به تمرینات اضافه می شوند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن بارسلونا کیست؟
    لباس فصل2011-2012 بارسا

    جدیدترین آلبوم های سایت

    ..:: جدیدترین آلبوم های خارجی ::..

    Selena Gomez

    Dance Again

    مجموعه گل های برتر و منتخب لیونل مسی از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱
    بازیهای بارسا
    بازی بعدی
    یکشنبه، 1 مهر 1391
    لالیگا | هفته پنجم

    بارسلونا
    VS
    خرانادا
    ورزشگاه: نیوکمپ
    ساعت 00:30 (به وقت ایران)



    آخرین بازی
    چهارشنبه، 29 شهریور 1391
    دور گروهی | لیگ قهرمانان

    بارسلونا
    2-3
    اسپارتاک مسکو
    گلها: تیو، مسی (2)
    دانلود 10 گل برتر مسی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 5,297
  • بازدید کلی : 103,069
  • مستند 50 گل برتر تاریخ بارسلونا
    مراسم توپ طلای فیفا2011