loading...
وبگاه هواداران بارسلونا
پیام مدیران سایت



  با عرض سلام خدمت تمام بازدید کنندگان عزیز این وب سعی دارد مکان مناسبی برای طرفداران و دوست داران

 بهترین باشگاه  جهان یعنی بارسلونا باشد.

  

کاربران عزیز در مورد درخواست مسابقات:کاربران می توانند مسابقات بارسلونا،کلیپ های بازیکنان بارسلونا،مستندات و زندگی نامه بازیکانان بارسلونا و ... که می خواهند از طریق نظرات سایت ما را مطلع سازند تا در صورت پیداکردن مطلب مورد نظر در کمتر از یک هفته آن را برای دانلود بگذاریم.

در صورت ذکر منبع کپی برداری از مطالب اشکالی ندارد.

این سایت هر روز آپدیت می شود پس از مطالب دیگر سایت نیز بازدید کنید.

 
آدرس کنونی و اصلی سایت:www.fcbarcelona-fans.rozblog.com

آدرس دیگر سایت:www.f30barcelona-fans.orq.ir

آدرس بعدی سایت:www.fcbarcelona-fans1.rozblog.com


اعتباری بی ادعا همچون معتبر است
باتشکر
علیرضا بازدید : 153 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

پدرو با دوگل، برترین بازیکن اسپانیا در بازی شب گذشته در برابر عربستان صعودی نام گرفت. ویا بازگشتی رویایی به بازیهای ملی داشت؛ ال گواخه پنجاه و دومین گلش را برای قرمز پوشان به ثمر رساند.

دنی آلوز، دیگر بازیکن بارسا که در اردوی تیمهای ملی به سر می برد، در مسابقه برزیل در برابر آفریقای جنوبی، 90 دقیقه را به طور کامل در زمین حضور داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


اسپانیا و برزیل با بردهای 5-0 و 1-0 در بازیهای دوستانه عصر جمعه خود، پیروز از میدان خارج شدند. مردان دل بوسکه با 4 گل از جانب آبی اناری ها، پدرو (2)، ژاوی و ویا - که پس از مصدومیت طولانی مدتش، به تازگی به میادین بازگشته - توانست از سد تیم فرانک رایکارد بگذرد. ویا تنها چند دقیقه زمان می خواست تا بتواند توپی را وارد دروازه کند.

علیرضا بازدید : 178 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

پنج تن از بازیکنان تیم اصلی در روز پنجشنبه بار دیگر زیر نظر ساکریستن به تمرین پرداختند. به دلیل حضور تیتو ویلانووا در همایش مربیان یوفا، سرمربی بارسا ب هدایت جلسه تمرینی را در دست گرفت.

جلسه تمرینی ماقبل آخر این هفته بارسا در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر برگزار شد. مانند تمرین روز چهارشنبه، پنج بازیکن بارسا که در اردو تیم های ملی خود حضور ندارند (پویول، پینتو، دوس سانتوس، فونتاس و تیاگو) به همراه تیم بارسا ب به تمرین پرداختند. کارلس پویول در بخشهایی از این جلسه تمرینی از ماسک محافظ استفاده کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ساکریستن، سرمربی بارسا ب، به دلیل حضور تیتو ویلانووا در روز دوم نشست مربیان یوفا، هدایت تیم در تمرین را بر عهده گرفت. تیتو صبح روز جمعه بازگشت و در آخرین جلسه تمرینی هفته نیز حضور داشت.

علیرضا بازدید : 163 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

این سرمربی کاتالانی در چهاردهمین همایش مربیان نخبه یوفا که در شهر نیون فرانسه برگزار شد، شرکت داشت. این نشست از روز چهارشنبه آغاز شده بود و به مدت یک روز به طول انجامید. این اولین حضور ویلانووا در این همایش می باشد.

این نشست که معمولا قبل از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان تشکیل می شود، از بعد از ظهر چهارشنبه آغاز، و در صبح روز بعد به اتمام رسید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


به گفته یوفا، در این همایش مربیان فرصت این را داشتند تا در مورد آخرین تحولات باشگاه های فوتبال به بحث بپردازند و نظرات خود در رابطه با مسائل موثر فوتبال باشگاهی را ارائه دهند.

علیرضا بازدید : 165 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (10)

ملی پوشان بارسایی در این هفته درگیر چند بازی مقدماتی مهم در رقابت های رسمی هستند. کامرون به دنبال راهیابی به رقابت های جام ملت های آفریقا در سال 2013 است و اسپانیا، شیلی و آرژانتین نیز به راهیابی به جام جهانی 2014 می اندیشند.

برخی از بازی های ملی این هفته، تاثیر بسزایی در حضور یا عدم راهیابی بازیکنان ملی پوش بارسا به تورنمنت های مهم پیش رو خواهد داشت. 15 بازیکن از بارسا درگیر رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 و بازی های مقدماتی جام ملت های آفریقای 2013 هستند. البته با توجه به میزبانی برزیل در سال 2014، حضور آلوز و آدریانو در جام جهانی پیش رو تضمین شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در راه برزیل

والدس، پیکه، سسک، ژاوی، ویا، اینیستا، بوسکتس، پدرو و یوردی آلبا، در ابتدای هفته آینده در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی عربستان سعودی خواهند رفت. هدایت تیم عربستان را فرانک ریکارد، سرمربی سابق بارسا بر عهده دارد. اسپانیایی ها سه شنبه کار خود را در رقابت های مقدماتی جام جهانی، در تفلیس و در برابر گرجستان آغاز می کنند. در گروه اسپانیا علاوه بر گرجستان، تیم های فرانسه، بلاروس و فنلاند نیز حضور دارند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن بارسلونا کیست؟
    لباس فصل2011-2012 بارسا

    جدیدترین آلبوم های سایت

    ..:: جدیدترین آلبوم های خارجی ::..

    Selena Gomez

    Dance Again

    مجموعه گل های برتر و منتخب لیونل مسی از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱
    بازیهای بارسا
    بازی بعدی
    یکشنبه، 1 مهر 1391
    لالیگا | هفته پنجم

    بارسلونا
    VS
    خرانادا
    ورزشگاه: نیوکمپ
    ساعت 00:30 (به وقت ایران)



    آخرین بازی
    چهارشنبه، 29 شهریور 1391
    دور گروهی | لیگ قهرمانان

    بارسلونا
    2-3
    اسپارتاک مسکو
    گلها: تیو، مسی (2)
    دانلود 10 گل برتر مسی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 5,322
  • بازدید کلی : 103,094
  • مستند 50 گل برتر تاریخ بارسلونا
    مراسم توپ طلای فیفا2011